Několik tipů pro organizaci konference

Několik tipů pro organizaci konference

Organizace, byť malé konference pro pár obchodních partnerů, je organizačně náročný oříšek, natož teprve ve větším měřítku s několika diskuzními panely, řečníky, zázemím, občerstvením apod. Pojďme si ukázat několik univerzálních tipů, které ozvláštní jakoukoliv konferenci a nadchnou všechny přítomné hosty svou promyšleností.

lh7-rt.googleusercontent

Brandované dárky jako reklama

Pro každého pořádajícího je zajímavé, když se o jeho eventu mluví i mimo online prostředí a událost sama se stává značkou. Následně se její popularita šíří i přirozenou cestou založenou na referencích a náklady na reklamu mohou klesat. Jak toho docílit? Nechte si účastníky „odnést kus konference“ s sebou. Ano, slyšíte správně. Připravte si kancelářské potřeby s logem a mottem vaší události. Nabídnete tak trvalý reklamní produkt, který se může objevit u dalších lidí a zároveň se jedná o praktickou pomůcku ke každodennímu užívání, což je fakt, který rovněž přispívá k šíření povědomí o vaší konferenci. Chcete povýšit branding události na další level? Tím může být například potisk triček, doplňků oblečení nebo textilních tašek přes rameno, které budou opět díky své praktičnosti prezentovat vaši událost na dalších místech. Nemusí se přitom jednat o vysoké vícenáklady. Pokud budete konferenci zpřístupňovat na základě vstupného, můžete právě tento praktický dárek nabídnout jen některým cenovým hladinám vstupného.

Visačka se jmenovkou je přežitek?

Konference jsou mimojiné skvělou příležitostí pro utužení nebo navázání úplně nových kontaktů. A je dobré tomuto trendu pomoci i z pozice organizátora. Mějte proto připravené visačky pro své návštěvníky, které kromě názvu firmy (nebo oblasti zájmu) a jména mohou obsahovat také otevřenost pro navazování kontaktů. Díky jednoduché grafice v podobě zelených nebo červených koleček pomůžete všem účastníkům se na vaší události cítit maximálně komfortně. Ne všichni se totiž chtějí seznamovat a přichází například pouze z důvodu poslechu odborných diskuzí. Na tom není nic špatného, ale pro další účastníky nemusí být takový záměr zřejmý a proto je tento jednoduchý prvek na visačce skvělým prvotním komunikačním signálem v daném prostředí. Visačky pro zajištění jejich trvanlivosti po celou dobu konání konference preventivně zalaminujte, obzvláště, pokud slouží zároveň ke vstupu do prostor konání konference. V případě objemu čítajícím desítky účastníků si vystačíte s kancelářskou laminovačkou přímo na místě.

Připraveni na všechno

Ačkoliv se může zdát, že máte vše do puntíku připraveno a nic se nemůže stát, opak je pravdou. Nicméně štěstí přeje připraveným. Žijeme sice v digitální době, ale papírová směrovka nebo upozornění stále zůstávají efektivním řešením nenadálých situací.. Stejně tak může některý přednášející potřebovat rychlý tisk podkladů nebo účastník novou visačku. Mějte proto vždy po ruce multifunkční tiskárnu, která zajistí nejen ad hoc tisk, ale také skenování nebo kopírování.. Dále dostatek papíru a samozřejmě toner do tiskárny, kdyby náplň v průběhu dne vypověděla službu. S takovým vybavením si můžete být jisti, že .jste připraveni skutečně na vše.. V oblasti vybavení nejen pro zázemí vaší konference, ale taktéž kanceláře nebo firmy se vždy můžete obrátit na TisknuLevne.cz.. Jsme hrdým a spolehlivým partnerem českých firem. Navíc, pokud objednávku obdržíme do 18:00 a máme zboží skladem, již následující den se můžete těšit na svou zásilku. Vsaďte na jistotu, stejně jako dalších 96% zákazníků, kteří doporučují právě náš e-shop. Pokud budete na konferenci i přednášet, přinášíme vám několik tipů, jak být co nejlepší.

Na dotaz odpověděl

Dominika Žilková
  • Dominika Žilková

  • Marketingový specialista

Další odpovědi v poradně na téma: Univerzální tipy k organizaci od TisknuLevne.cz

PŘIHLÁSIT SE


CENA TISKU

Vypočítali jsme pro vás úplnou cenu za stránku, za kterou tato tiskárna tiskne. Kromě samotného papíru jsme zohlednili veškerý spotřební materiál (např. inkoust, toner, válce, odpadní nádobky..). Snadno tak porovnáte výhodnost jednotlivých tiskáren mezi sebou.

CENA ZA JEDNU STRÁNKU

Vypočítali jsme pro vás cenu za stránku u této konkrétní náplně při normovaně pokryté stránce (cca 3,5% - 5%). Snadno tak porovnáte výhodnost jednotlivých náplní mezi sebou.